#1 2009-03-13 21:35:07

GomeZ

Admin(masz pytanie? pisz na PW lub na GG)

11548543
Skąd: łoooooo... daleko
Zarejestrowany: 2009-03-13
Posty: 144
Punktów :   

Karta Postaci

Imię: Nie może być całe z anime oraz mangi, a występujące w One Piece nie będą tolerowane. Jeżeli chcesz mieć imię z mangi, albo anime musisz posiadać nazwisko inne niż ma postać, albo imię zależy co chcesz mieć po postaci z mangi, czy anime. Nie powinno zawierać tytułów, ani liczb.

Nazwisko: Nie powinno zawierać tytułów, ani liczb. Nie jest wymagane, ale być powinno.

Płeć : nie ma czegoś takiego jak obojniak! albo mężczyzna, albo kobieta!!!

Wiek: Zalecany jest z przedziału 17-28, ale można grać małym dzieckiem jak i staruszkiem nic nie jest zabronione.

Pochodzenie: Z jakiej wyspy/wioski na East Blue pochodzimy. Można pochodzić jedynie z East Blue.

Rasa: Wybieramy na razie pomiędzy ludźmi i syrenami

Zawód: Jaki zawód uprawialiśmy przed rozpoczęciem przygody np.: lekarz, nawigator, kanonier itd. Nie mogą to być zawody takie jak pirat, Marine, łowca piratów, członek organizacji przestępczej czy też tytułów przyznawanych ze względu na siłę np.: Shichibukai

Akuma no mi: WAŻNE
Szatański owoc można zdobyć na trzy sposoby:
1. za dobrą, długą, zrozumiałą i czytelną KP
2. na jednej z misji (jest tu pewien haczyk. Otóż trzeba wykonać min. 4 misje klasy 3)
3. kupić. Niby najłatwiej, ale cena owocu wynosi 100.000.000 beli. 

Ekwipunek: Przedmioty jakie posiadamy, jeżeli nie ma ich nigdzie podanych to MG sam wyceni ich koszt oraz odejmie z puli początkowej pieniędzy. Proszę zaznaczać jeżeli przedmiot jest unikatem, pamiątką rodzinną itd. w nawiasie, bo inaczej będzie on dodany do przedmiotów możliwych do kupienia na początku.

Bele: 750.000 na początek

Organizacja: Tu wpisać grupę gdzie dostała się Twoja postać np: Marine, Piraci...

Grupa krwi: Modle się aby było wiadomo o co chodzi...

Wygląd: Należy zamieścić odpowiedni rysunek/zdjęcie/obrazek (niepotrzebne skreślić) wykorzystując BBcode

Cechy szczególne: Wpisujemy tu takie cechy szczególne jak np.: miłość do beli (przykładem tego jest Nami) itd. Mogą to też być choroby (np.: rozdwojenie jaźni), wady itd.

Historia: Opisujemy swoją historię, ale nie może ona zawierać czegoś takiego jak np: bycie marine, piratem itd. itp. Nie umieszczamy informacji związanych z diabelskim owocem.

Punkty Mechaniczne: czyli PA, celność broni itp.

Statystyki: czy to trzeba tłumaczyć?!

Zmysły: czy zauważysz przeciwnika czającego się w mroku? czy wyczujesz smak trucizny w jedzeniu? do wydania 40 pkt.

Zmysł Wzroku:
Zmysł Słuchu:
Zmysł Węchu:
Zmysł Smaku:
Zmysł Dotyku:

-Cechy główne: Do rozdania mamy tyle pkt. ile przewiduje rasa.

Siła
Zręczność
Szybkość
Wytrzymałość
Inteligencja

-Umiejętności bojowe: Do rozdania mamy tyle pkt. ile przewiduje rasa.

Walka ___ : ( w miejsce „___” wpisujemy nazwę jaką bronią będziemy walczyć, można wypisać sobie więcej typów walki np.: walka toporem, walka kataną, walka włócznią itd.) Osoba potrafiąca walczyć daną bronią (bez żadnych super ciosów, potrafi utrzymać broń, blokować atak przeciwnika itd. oraz wyprowadzić ciosy. Zwykła osoba walcząca daną bronią posiada 10 pkt. Walka większą ilością broni niż 1 jest już specjalnym stylem bojowym.

Walka wręcz: Osoba potrafiąca walczyć wręcz (bez żadnych super ciosów, potrafi podstawowe uderzenia, bloki itd. Zwykła osoba walcząca wręcz) posiada 10 pkt.

-Specjalne zdolności i style bojowe: Rozdajemy te same pkt. co do umiejętności bojowych.

Wpisujemy specjalny styl jaki chcemy mieć, a wtedy MG mówi nam ile potrzeba jakiej umiejętności bojowej i cech głównych by móc używać danego stylu np.:
Walka wyłącznie nogami:
MG w poniższym poście mówi nam np.: by móc używać danego stylu potrzeba: 10 w walce wręcz, 6 zręczności i 8 siły. Po zaakceptowaniu dostajemy automatycznie +10 pkt do tej zdolności/stylu.

Techniki/Zdolności: odsyłam do odpowiedniego działu (ark0n, twoja umiejętność związana z bronią palną ma się znaleźć tutaj!)

Umiejętności:

Wpisujemy tu takie umiejętności jak np.: nawigacja, kartografia, kucharstwo oraz dodajemy sobie tyle pkt. ile chcemy odejmując bele (pieniądze) według wzoru „n * 2 * 1000 beli. N to jest przyszły poziom umki czyli na 1 płacimy 2000 beli na drugi 4000 itd.”
Mówiąc po chłopsku (bo nie wszyscy mogli zrozumieć to co jest napisane wyżej) aby mieć 3 pkt. jakiejś umiejętności należy wydać 12.000 beli (2.000 + 4.000 + 6.000)

lista dostępnych umiejętności:
- handel (wysoki handel zmniejsza ceny przedmiotów)
- szermierstwo (lepsza walka bronią białą)
- broń strzelecka (to samo co szermierstwo tyle że z bronią palną)
- kucharstwo (mając kucharstwo na poziomie min. 5 nie trzeba kupować sobie racji żywności)
- perswazja (podczas misji można spotkać ludzi od których można się dowiedzieć wielu rzeczy...)
- medycyna (pozwala leczyć kompanów. im większa medycyna, tym więcej PŻ wyleczysz)
- anatomia (znajomość ciała. nie tylko ludzkiego. zapewnia dodatkowe obr.)
- alchemia (pozwala robić leki wszelkiej maści)
- nawigacja (masz zamiar odnaleźć się na morzu bez tej umiejętności?)
- targowanie się (dodatkowy atrybut. robi to samo co handel)
- retoryka (umiejętność wspomagająca perswazję)
- inżynieria (naprawa statku, ulepszanie broni...)

Ostatnio edytowany przez GomeZ (2009-03-22 19:20:15)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl